GNM: Terapeutická senzace – Mein Studentenmädchen

image_pdfStáhnout PDF

ÚVOD do GERMANISCHE HEILKUNDE®

od Dr. med. Ryke Geerda Hamera

Zdroj

Přeložil: Vladimír Bartoš

Prastará magická píseň

Jako autor melodie a textu „Mein Studentenmädchen“ chci všem svým pacientům nabídnout tuto magickou melodii. Zakazuji jakékoli změny originálu, na který pohlížím jako na posvátný a léčivý. Stejně tak zakazuji jakékoli komerční využití v každém ohledu. „Mein Studentenmädchen“ je určena pouze pro osobní potřebu.

Dr. med. Ryke Geerd Hamer

Stručný historický nástin písně Mein Studentenmädchen

V roce 1976 jsem věnoval své milované ženě Sigrid k dvacátému výročí naší lásky – lásky, která začala v době, kdy jsme oba studovali medicínu v Tübingenu – malou písničku Mein Studentenmädchen (Moje studentka) o pěti slokách, jejíž melodii jsem rovněž složil já. Později se ukázalo, že tato píseň funguje jako senzační terapie.

Mein Studentenmädchen (Moje studentka) ležela třicet let, od roku 1976 až do roku 2006, spánkem Šípkové Růženky. Pak ke mně v roce 2006 přišla jako pacientka italská klavíristka Giovanna Conti. Řekla mi, že v důsledku četby mých knih zkoumá díla klasické hudby z hlediska Germanische Heilkunde. Zjistila, že téměř všechna díla vážné hudby jsou komponována podle zákona dvoufázovosti, 2. biologického přírodního zákona, který jsem vyslovil v roce 1981 (s epi-krizí uprostřed pcl-fáze).

Kniha, v níž Giovanna Conti představuje a demonstruje svůj objev, vyšla v mém nakladatelství Amici di Dirk® v italštině („Per una Música biologicamente sensata nell´ottica della Nuova Medicina Germanica“, 2008) a v angličtině („The biological meaning of Music from the point of the view of the Germanic New Medicine“, 2009).

Tato speciální dvoufázová hudební struktura jasně ukázala, že klasičtí skladatelé svými skladbami intuitivně vyjadřovali své vlastní Biologické konflikty po jejich vyřešení; sdělovali své vlastní SBS prostřednictvím hudebních not a tónů, spíše než aby je vyjadřovali slovy.

Když jsem Giovannu Conti požádal o analýzu mé malé písně, překvapilo mě, když prohlásila, že tato jednoduchá lidová píseň postupuje podle 2. biologického přírodního zákona. Později ukázala, že nejenže byla složena podle 2. biologického přírodního zákona, ale pro svou jasnost, jednoduchost a dokonalou proporčnost může být považována za předobraz všech klasických skladeb našich starých velkých mistrů.

Okamžitě jsem si všiml, že jsem si nechtěně zapsal svůj biologický konflikt, svůj vlastní SBS pro průdušky (Konflikt teritoriálního strachu).

Později jsem pochopil, v čem spočívá jednoduchost, díky níž se Mein Studentenmädchen stala prototypem či archetypem všech Archaických melodií®. Vznikla díky výjimečným okolnostem: hudba i text byly napsány stejným autorem, a proto popisovaly stejný biologický konflikt, můj vlastní SBS® (Smysluplný biologický speciální program).

Archaickými melodiemi ® nazývám všechna ta hudební díla, jejichž strukturu intuitivně rozvíjeli velcí klasičtí skladatelé přesně stejným způsobem. SBS se v přírodě vyvíjí u každého člověka, zvířete nebo rostliny, což znamená: DHS, ca-fáze, CL, pcl-fáze A, epi-krize, pcl-fáze B.

Nepochybně vyjadřují jejich individuální biologický konflikt, i když jeho obsah samozřejmě neznáme, protože většinou známe pouze jejich hudbu a nemáme k dispozici doprovodný text, který by napsal sám autor.

V důsledku vydání své knihy Archaické melodie® jsem v roce 2012 objevil hojivou sílu své písně, kterou jsem tušil již dříve.

Mein Studentenmädchen je nejjednodušší formou Archaické melodie®, od níž se odvíjí její magický účinek. Ve dvoufázových skladbách velkých skladatelů se s tímto magickým účinkem nesetkáváme.

Zjistil jsem, že pro vyvolání takového efektu je nezbytný lidský hlas. To mě následně vedlo k přesvědčení, že naši předkové, germánské národy, museli znát a používat magickou píseň boha Ódina po tisíciletí. Musela mít stejný průběh melodie jako moje milostná píseň Mein Studentenmädchen.

A nyní něco zcela mimořádného: kombinace magické písně boha Odina a melodie Mein Studentenmädchen má na naše pacienty jedinečný terapeutický účinek a tato malá milostná píseň byla od té doby prohlášena za „největší lékařský objev v dějinách lidstva“.

Považuji ji za božský dar a jsem na ni nesmírně hrdý.

Různé možnosti jsem nazval Magické vlastnosti. Systematické zkoumání Mein Studentenmädchen je nyní samostatnou záležitostí: čeho může Mein Studentenmädchen dosáhnout při specifické SBS v závislosti na třech zárodečných listech?

Musíme tedy předpokládat, že když onemocněl někdo z rodiny, například dítě, naši předkové seděli u jeho lůžka a zpívali magickou píseň boha Ódina. Tento typ magické písně neexistuje v žádném jiném náboženství kromě germánských pověstí a měl zjevně pozoruhodný magický účinek nejen na nemocné lidi, ale také na nemocná zvířata. Prototyp či archetyp melodie malé milostné písně Mein Studentenmädchen ve spojení s lidským hlasem vykazuje stejné vlastnosti jako prastará magická píseň boha Ódina. Fantastické!

Poté, co jsem na stovkách případů pacientů potvrdil nebývalé účinky původní verze písně „Mein Studentenmädchen“, chci nyní tuto píseň, která se ukázala být skutečným darem bohů, zpřístupnit všem svým pacientům.

Je naprosto nezbytné znát Germanische Heilkunde, abyste pochopili jedinečné účinky této archaické melodie a abyste si špatně nevyložili symptomy, které může poslech písně vyvolat. Proto je mou starostí v dopisech pacientům, které si můžete následně přečíst, podat předběžný souhrn výsledků mého výzkumu. Podrobně je najdete ve druhém vydání knihy „Mein Studentenmädchen“ (2015, 736 stran). Tato vysvětlení jsou však v současné době k dispozici pouze v němčině.

Čtyři magické schopnosti kouzelné písně Mein Studentenmädchen

  • 1. Magická schopnost: zažene veškerou paniku, to znamená, že pacienta uklidní, i když neodstraní biologickou konfliktní aktivitu SBS (podobně jako karcinostatický efekt, který se objevuje od čtvrtého měsíce v těhotenství). Udržuje paniku na uzdě po dobu trvání poslechu Mein Studentenmädchen.
  • 2. Magická schopnost: prastará, archaická, magická melodie Mein Studentenmädchen zabraňuje při jejím poslechu dalším konfliktním relapsům v přístupu k naší duši ve fázi pcl. Existuje však výjimka: jedná se o vizuální relapsy neboli koleje. To jsou relapsy, ke kterým dochází, pokud pacient před sebou vidí například osobu spojenou s konfliktem nebo její stopy (např. fotografii, film, mobilní telefon atd.!).
  • 3. Magická schopnost: zastavuje aktivní rakovinu, aniž by ji řešila – CHYBĚJÍCÍ SPOJENÍ. Děje se tak bez zrušení aktivity biologického konfliktu, ale růst rakoviny se zastaví! Přesně jako karcinostáza v těhotenství. Kategoricky netvrdím, že s Mein Studentenmädchen rakovina „zmizí“, ale bude zastavena! Při poslechu Mein Studentenmädchen nedochází k dalšímu růstu nádoru, pokud jsou odstraněny vizuální stopy. Zastavuje také další nárůst osteolýz, nekróz a vředů.
  • 4. Magická schopnost: snižuje intenzitu všech aktivních kortikálních a jiných teritoriálních konfliktů. Sníží se také teritoriální psychózy do „konstelace“ po dobu poslechu („malé řešení“). Tímto způsobem se pacient již necítí paranoidní, protože 95 % tzv. normálních lidí je dnes konstelovaných.

Denní a noční konfliktní relapsy

Pokud v noci posloucháme „Mein Studentenmädchen“ (s nepřetržitým opakováním), nemohou do naší duše vstoupit žádné konfliktní relapsy (během snění), ale během dne se mohou objevit další konfliktní relapsy (= denní konfliktní relapsy). Pacienti, kteří chtějí mít jistotu, ji obvykle poslouchají ve dne i v noci.

Mein Studentenmädchen v dalších jazycích

Melodie písně Mein Studentenmädchen je zřejmě velmi stará: kouzelná píseň našeho boha Ódina.

Tato archaická melodie je, jak bylo řečeno, archetypem všech dvoufázových melodií. Magické vlastnosti má však pouze tato.

Zatím nevíme, zda by překlad Mein Studentenmädchen do jiného jazyka zmíněné vlastnosti zachoval. Víme však již, že zpívaná v originální němčině má totožný pozitivní účinek na lidi mluvící jinými jazyky, dokonce i na zvířata a rostliny. Proto není důvod tuto kouzelnou píseň, kterou poslouchají miliony lidí na celém světě, měnit. Je to posvátná melodie. Mein Studentenmädchen považuji za největší terapeutický objev v dějinách lidstva. Je úžasné, kolik toho tato malá píseň dokáže! Otřásá konvenční klinickou medicínou: kdo by si pomyslel, že je možné vyléčit paranoidní schizofrenii (kortikální)?

S písní Mein Studentenmädchen je to každopádně možné: oba korové konflikty se díky čtvrté magické vlastnosti písně zmenšují, a tak pacient, nyní téměř bez konfliktní hmoty, může snáze přistoupit k jejich řešení a odhodit svou konstelaci.

Proč bychom měli připustit zneužívání pacientů k pokusům, jako by to byli pokusní králíci, když kouzlo Mein Studentenmädchen v němčině dosahuje úspěchu i bez nich?

Autorská práva: Dr. med. Ryke Geerd Hamer

Zkušenosti s „Mein Studentenmädchen“

11/11/ 2013

Vážený pane doktore Hamere, dne 2. října 2013 jsem náhle propadla velké depresi. Cítila jsem se velmi špatně a je to něco, co znám, protože jsem v životě měla deprese velmi často. Spouštěčem byla pravděpodobně ztráta velké obchodní zakázky a skutečnost, že mě zákazník velmi kritizoval, protože barvy na výtiscích neodpovídaly firemním barvám. Když jsem v takové depresi, nemůžu pracovat a neustále volám svým dětem a přátelům. Říkám jim, že jsem zničená, že do mého obchodu už nikdo nepřijde a další podobné negativní věci.

Dne 3. října, na státní svátek, jsem chodila strašně smutná, bez radosti, i když bylo krásné počasí. Dne 4. října jsem si vzala volno navíc, abych si uklidila byt a udělala pořádek. A přesto jsem nemohla nic dělat. Pak jsem si vzpomněla na Mein Studentenmädchen a rozhodla se, že to zkusím. Bydlím ve dvou patrech, a tak jsem si v každém patře postavila notebook a pustila si Mein Studentenmädchen. Chodila jsem nahoru a dolů uklízet a vždycky mě ta písnička přivítala. Bylo to těžko uvěřitelné, ale najednou jsem mohla celý den pracovat a měla jsem dobrou náladu. Poslouchala jsem ji i v noci, koupila jsem si na to speciální přehrávač, a po třech dnech mi bylo zase dobře. Pak jsem hudbu v noci poslouchat přestala a bylo mi zase špatně.

A tak jsem Mein Studentenmädchen poslouchala po nocích, i ve dne a v obchodě. Moji zákazníci se často ptají, jakou hudbu poslouchám, a já jim odpovídám, že je to moje terapie, a někdy jim o ní všechno vyprávím. Písničku poslouchám i v noci a pokud možno i přes den. Je to prostě úžasné.

Děkuji vám, pane doktore Hamere!

V knize Archaické melodie jsem se dočetla, že hluchota je pozastavená pcl-fáze. Mein Studentenmädchen prý pomáhá při pozastavených pcl-fázích. Včera jsem mluvila s kamarádkou po telefonu a všimly jsme si, že jsem ji ani jednou nemusela žádat o zopakování slov. Před několika týdny to bylo jinak, když řekla: „Brzy s tebou nebude možné mluvit po telefonu, protože tak špatně slyšíš.“ ‚To je pravda,‘ odpověděla jsem. Odteď budu Mein Studentenmädchen poslouchat ještě hodně dlouho. Kéž bych zase lépe slyšela! To by bylo báječné.

Srdečně Vás zdravím, pane doktore Hamere.

Helga H.

Zkušenost – Účinek písně „Mein Studentenmädchen“ na naši kočku Mínu

02/14/2014

Vážení přátelé Germanische Heilkunde, vážený pane doktore Hamere,

když jsem se dozvěděla, že Amici di Dirk prodává zbrusu novou knihu („Mein Studentenmädchen“), byla jsem zprvu překvapena jejím názvem. Když jsem shlédla rozhovor, velmi mě zaujal a hned jsem se o něm chtěla dozvědět všechno. Objednala jsem si tedy knihu, kterou mohu všem, kteří se chtějí dozvědět podrobnosti, jen doporučit. Nyní mohu jen souhlasit s doktorem Hamerem, že je to „kouzelná píseň“!

Jako jeden konkrétní příklad vám mohu uvést malou historku o chování naší kočky Míny. Jsou jí asi dva roky a měla povolený přístup do všech místností našeho bytu kromě ložnice. Dveře do ložnice jsme v noci vždy nechávali zavřené. Pokud jsme na to zapomněli, Minu nás v noci běžně navštěvovala a bránila nám ve spánku. Ráno jsme obvykle dveře otevřeli jako první, aby nám mohla chvíli dělat společnost.

Ale když jsme se dozvěděli o úžasném účinku Mein Studentenmädchen, chtěli jsme ji poslouchat i v noci. Protože jsme v ložnici neměli rádio, rozhodli jsme se, že si „kouzelnou písničku“ pustíme z kuchyňského rádia a dveře do ložnice necháme otevřené. Je pozoruhodné, že od té doby, co jsme začali poslouchat Mein Studentenmädchen, nás naše kočka v noci nenavštívila v ložnici (už asi 2 měsíce), přestože dveře zůstávají celou noc otevřené. Naše Minu raději zůstává co nejblíže rádiu a poslouchá Mein Studentenmädchen. To je opravdu úžasné!

Nikdy bychom si nedokázali představit, jaký vliv může mít taková melodie na živé tvory, nemluvě o tom, jak skvělé účinky bude mít na SBS. O naší kočce mohu na základě jejího celkového chování říct jen to, že od té doby, co poslouchá Mein Studentenmädchen, se zdá být mnohem živější než předtím. Tohle je opravdu kouzelná písnička!!!

Chtěli bychom proto panu doktoru Hamerovi poděkovat za jeho vynikající objevy,

s co nejuctivějším obdivem a s pozdravem z Drážďan.

Pozn. překl.: Odkazy na dvě online verze této písně najdete na konci tohoto článku I. Laker: Listening to some music hertz – GNM Online Seminars. Nebo lze pořídit přímo na Amici di Dirk: https://amici-di-dirk.com/categoria-producto/audio-cd/. Další info k písni Moje studentka v češtině najdete na Symbióze Života v této přeložené knize v 8. kapitole.

Sdílet na sociální sítě

ÚVOD do GERMANISCHE HEILKUNDE® od Dr. med. Ryke Geerda Hamera Zdroj Přeložil: Vladimír Bartoš Prastará magická píseň Jako autor melodie a textu „Mein Studentenmädchen“ chci všem svým pacientům nabídnout tuto magickou melodii. Zakazuji jakékoli změny originálu, na který pohlížím jako na posvátný a léčivý. Stejně tak zakazuji jakékoli…

Sdílet na sociální sítě